Az internetes kereskedelemben minden területen nagy a verseny az egyes webshopok között. A divat webshopok területén azonban kifejezetten nagy a konkurencia, mivel számtalan online ruha bolttal találkozhatunk, ha körülnézünk. Ennek a nagy versenynek megfelelően minden marketing megoldást be kell vetni, ha előnybe akarsz kerülni. Lássuk, melyek lehetnek ezek.
Az egyik legfontosabb dolog, amit sok ruha webáruház elfelejt, hogy vizuális megoldások azok, amik eladják a ruhákat, termékeket. Ennek megfelelően minőségi, a valóságot fedő képekkel fel feltölteni mind a webshop felületét, mind a termékoldalakat. Mivel rendelés előtt nem tudja a vásárló személyesen megtekinteni a termékeket, így a képek jelentik a következő legjobb megoldást arra, hogy megismertesd a ruhákat a látogatókkal.
Szintén a termékoldalakon készíts egyedi, történetet elmondó leírásokat. Ma már nem elegendő a termékoldalakra másolni az alap információkat egy-egy termékről, mivel ez minden egyes webshopban megtalálható. Helyette egyedi leírásokra van szükség, melyek meggyőzik a látogatókat, hogy szükségük van az általad árusított termékekre.
Működtess és folyamatosan építs hírlevél listát. Sokan úgy gondolják, hogy a hírlevelek ideje már lejárt, azonban ez messze nem igaz. Az egyik legjobb megoldás a korábbi érdeklődők, vásárlók megtartására és vásárlásra bírására, ha rendszeresen új ajánlatokkal, termékekkel, személyre szabott üzenetekkel állsz rendelkezésükre. Minél több embert tudsz rávenni a feliratkozásra, annál több ilyen visszatérő vásárlód lesz a hírlevelekből.